Karvakuono-lehti

Karvakuono -lehtiSATY:n lehdestä, karvakuonosta, ilmestyy 3-4 numeroa vuodessa.

Karvakuono odottaa lukijoiden juttuja ja valokuvia! Helpointa on, jos tekstit ja kuvat tulevat lehtitoimikunnalle sähköpostitse – kuvat erillisinä liitetiedostoina ja tekstit sähköpostitekstinä tai liitetiedostona. Jos et käytä tietokonetta, kirjepostiakin voi edelleen lähettää.

Jutut Karvakuonoon voi lähettää doc-, docx-, rtf-, pdf tai  txt-muodossa tai
suoraan sähköpostiviestiin kirjoitettuna. Toive on, ettei raakatekstissä käytetä muotoiluja (lihavoinnit, kursivoinnit, alleviivaus tms.).

Kun teette ilmoituksia, jotka lähetätte valmiina pdf-tiedostoina, muistattehan käyttää painoasetuksia HighRes tai Press. Pdf- tiedostojen tulisi olla valmiiksi oikoluettuja, sillä niiden korjaaminen on hankalaa, joskus jopa mahdotonta.

AINEISTOPÄIVÄT
Toimituksen huom. 15.2.2023-> aineistopäivät tarkentuvat myöhemmin.

ILMOITUSHINNAT
Pyydä tarjous ilmoituksesta Karvakuonolehden toimituksesta.

Jäsenten valio- ja yli 10-vuotiaiden syntymäpäiväilmoitukset sekä Poissa ja Menestystä palstat ovat jäsenille maksuttomia.

Karvakuonolehden toimitus

saty.karvakuono@gmail.com